GARANCE KVALITY A SPOKOJENOSTI
Velmi nám záleží na tom, abyste s našimi víny byli spokojeni a abyste se k nám pro francouzská vína vraceli - a protože jsme si kvalitou našich vín opravdu jisti, poskytujeme na všechna zakoupená vína garanci kvality a spokojenosti: můžete se tak spolehnout na to, že popis vín odpovídá jejich skutečné kvalitě a vlastnostem. Lze samozřejmě diskutovat o individuálních preferencích typu "zralé ostružiny" či "lesní borůvky", v zásadě vám však garantujeme, že víno ve svých základních rysech odpovídá svému popisu.
Každému podle jeho gusta - chápeme, že můžete mít jinak nastavené hodnoty a preference a může se stát, že vám objednané víno nebude chutnat, nebo že bude dokonce vadné (viz také náš návod Jak poznat korkovou vadu ve víně).
Ať je váš důvod nespokojenosti jakýkoliv, chceme o tom vědět! Rádi vám nabídneme výměnu či vrácení peněz - jednoduše nás kontaktujte a sdělte nám své důvody reklamace - najdeme společně nejvhodnější způsob kompenzace.
Reklamované víno můžete také kdykoliv bez udání důvodu vrátit - a to i v případě otevřených lahví. Láhev zazátkujte, zabalte ji tak, aby přežila přepravu (ideálně využijte obaly, ve kterých byla vína dodána), opatřete ji vratkovým kódem 96834104 a předejte ji na kterékoliv podací místo Zásilkovny. Náklady na zpětnou přepravu hradíme v plném rozsahu my a ihned po doručení zásilky vám vrátíme zpět zaplacenou částku nebo její poměrnou část, podle rozsahu reklamace.
Z logistických důvodů přijímáme tento typ reklamací maximálně do 6 měsíců od provedeného nákupu, v případě vadného vína platí zákonná lhůta 24 měsíců.