Restrukturalizace družstevního modelu

Nové družstvo bude soupeřem ostatních velkých značek, jako jsou Lanson, Pernod-Ricard se svými značkami Mumm ea Perrier-Jouët, Vranken-Pommery, Monopole a Laurent-Perrier.

Šampaňské Nicolas Feuillatte je již nyní vedoucí značkou ve Francii a na třetí příčce ve světovém měřítku, co se týče objemu. Ve Francii prodává svá vína ve velkých obchodních řetězcích pod značkou "dostupný luxus", už od 490 Kč za láhev. Ale vyrábí také kvalitnější řady, které dodává zejména do vinoték a restaurací.

Fúze je připravována od roku 2020 a je nejdůležitější událostí v Champagni za posledních 25 let, říká se v publikovaném komuniké. Její vznik byl podpořen většinou hlasů řídících orgánů obou společností, které se minulou středu spojily. Nová úprava bude platit od 31. prosince 2021.

Nová skupina pod názvem "Terroirs & Vignerons de Champagne", chce dodávat produkty pro různé segmenty trhu, využívajíce kapitál svých značek. "Bude se specializovat na zahraniční trhy, aniž by proléhala tlaku marketingových kampaní", říká se v komuniké.

Zdroj: https://www.larvf.com/la-champagne-voit-naitre-un-nouveau-geant-du-vignoble,4778110.asp